哈里王子“在电话窃听后对朋友产生了偏执狂”

2020-11-19 12:03

Prince Harry was left feeling paranoid and suspicious of his friends after the News of the World hacked his phone, court documents reveal EXd世界播

法庭文件显示,在《世界新闻报》窃听哈里王子的电话后,他感到疑神疑鬼,怀疑自己的朋友。EXd世界播


暂无EXd世界播


New court documents have revealed how Prince Harry was left feeling suspicious of his friends after his phone was allegedly hacked by the News of the World, according to reports. EXd世界播

据报道,新的法庭文件显示,在哈里王子的手机被《世界新闻报》窃听后,他对朋友们产生了怀疑。EXd世界播


In a recently released High Court writ, the Duke of Sussex is claiming he became 'paranoid' of those around him after the publication of stories alleged to have come through phone hacking, the reports say. EXd世界播

报道称,在最近发布的一份高等法院令状中,苏塞克斯公爵声称,在被指通过电话窃听的故事公布后,他对周围的人变得“偏执狂”。EXd世界播


He is taking legal action against News Group Newspapers, publisher of The Sun and the defunct News of the World. EXd世界播

他正在对新闻集团报业公司(News Group Newspapers)采取法律行动,后者是《太阳报》和已停刊的《世界新闻报》的出版商。EXd世界播


Prince Harry, 36, is also suing the publisher of the Daily Mirror, Reach Plc. EXd世界播

36岁的哈里王子也在起诉《每日镜报》的出版商REACH公司。EXd世界播


The claims, for 200,000 in damages, were filed in September last year and widely reported at the time. EXd世界播

这些索赔是在去年9月提出的,索赔金额为20万英镑,当时得到了广泛报道。EXd世界播


But details have only recently become available, according to the Times - which is owned by News Group Newspapers' parent company News UK. EXd世界播

但据泰晤士报报道,细节直到最近才被披露。泰晤士报隶属于新闻集团报业集团(News Group Newspapers)的母公司新闻英国(News UK)。EXd世界播


暂无EXd世界播

Prince Harry (pictured here volunteering in LA last week) is claiming 200,000 in damages from the publisher of the Sun and the Daily Mirror, over alleged phone hacking, according to reports EXd世界播

据报道,哈里王子(图为上周在洛杉矶做志愿者)向《太阳报》和《每日镜报》的出版商索赔20万英镑,原因是他们涉嫌电话窃听EXd世界播


暂无EXd世界播

He is taking legal action against News Group Newspapers, publisher of The Sun and the defunct News of the World (pictured: The former News of the World offices in Wapping) EXd世界播

他正在对《太阳报》和已停刊的《世界新闻报》(News Of The World)的出版商新闻集团报业集团(News Group Newspapers)采取法律行动(如图:前《世界新闻报》驻沃平办事处)EXd世界播


According to the Times, Prince Harry claims he was targeted from the age of 12. EXd世界播

据《泰晤士报》报道,哈里王子声称他从12岁起就被盯上了。EXd世界播


He also claims he had voicemails go missing from his phone and says journalists and photographers would often appear at places he was visiting without warning, the paper adds. EXd世界播

该报补充说,他还声称,他的手机语音信箱不见了,记者和摄影师经常毫无征兆地出现在他访问的地方。EXd世界播


As part of the writ, Prince Harry is reportedly claiming he suffered a gross violation of his privacy rights and has accused the papers of an overwhelming intrusion into his day-to-day life. EXd世界播

据报道,作为令状的一部分,哈里王子声称他的隐私权受到了严重侵犯,并指责报纸对他的日常生活进行了压倒性的侵犯。EXd世界播


According to the Times, the duke has instructed the barrister David Sherborne to represent him in the High Court case. EXd世界播

据泰晤士报报道,公爵已经指示大律师大卫·舍伯恩在高等法院的案件中代表他。EXd世界播


Harry was one target in a phone-hacking scandal that prompted the closure of the News of the World paper in 2011. EXd世界播

哈里是电话窃听丑闻的目标之一,这起丑闻促使《世界新闻报》在2011年关闭。EXd世界播


The issue came to light when Clive Goodman, the then News of the World royal editor, and Glenn Mulcaire, a private investigator were convicted of intercepting voicemail messages left for royal aides. EXd世界播

当时的《世界新闻报》王室主编克莱夫·古德曼(Clive Goodman)和私家侦探格伦·穆尔凯尔(Glenn Mulcaire)被判窃听王室助手的语音信箱信息,这一问题被曝光。EXd世界播


Goodman, who it is claimed tapped into several hundred messages, was jailed for four months, while Mulcaire was jailed for six months. EXd世界播

古德曼据称窃听了数百条信息,他被判入狱4个月,而穆尔凯尔则被判入狱6个月。EXd世界播


暂无EXd世界播

The issue came to light when Clive Goodman (pictured left), the then News of the World royal editor, and Glenn Mulcaire, a private investigator were convicted of intercepting voicemail messages left for royal aides.Goodman, who it is claimed tapped into several hundred messages, was jailed for four months, while Mulcaire (pictured right) was jailed for six months EXd世界播

当时的《世界新闻报》王室主编克莱夫·古德曼(Clive Goodman,左图)和私家侦探格伦·穆尔凯尔(Glenn Mulcaire)被判窃听留给王室助手的语音信箱信息罪名成立。据称窃听了数百条语音信息的古德曼被判入狱四个月,而穆尔凯尔(图右)则被判入狱六个月EXd世界播


Princes William and Harry and Kate Middleton were all named as victims in a trial in 2011, which led to the closure of the News of the World. EXd世界播

在2011年的一次审判中,威廉王子、哈里王子和凯特·米德尔顿都被列为受害者,导致《世界新闻报》关闭。EXd世界播


The paper's editor Andy Coulson later resigned, saying he took responsibility for the scandal, and was later jailed for 18 months. EXd世界播

该报主编安迪·库尔森(Andy Coulson)后来辞职,称他对这起丑闻负有责任,后来被判入狱18个月。EXd世界播


Meanwhile, a judge in a civil trial against the Mirror ruled that phone-hacking at the paper was 'widespread'. EXd世界播

与此同时,在针对《镜报》的民事审判中,一名法官裁定,该报的电话窃听行为非常普遍。EXd世界播


As of last year, both papers had paid out more than 500million in damages and costs over the scandal. EXd世界播

截至去年,这两家报纸已就这起丑闻支付了超过5亿GB的损害赔偿金和费用。EXd世界播


News of the lawsuits come as Prince Harry was spotted volunteering for a non-profit foundation providing COVID-19 support for veterans and their families, and at-risk communities in Compton, California. EXd世界播

诉讼的消息传出之际,有人看到哈里王子自愿参加一个非营利性基金会,为退伍军人及其家人以及加利福尼亚州康普顿的高危社区提供新冠肺炎支持。EXd世界播


The Duke of Sussex, 36, joined volunteers to pack and distribute food parcels as part of an event organised by Compton Veterans of Foreign Wars and the Walker Family Events Foundation (WFEF). EXd世界播

36岁的苏塞克斯公爵和志愿者一起打包和分发食品包裹,这是由康普顿外国战争老兵和沃克家庭活动基金会(WFEF)组织的活动的一部分。EXd世界播


Taking to Instagram, WFEF shared a photograph of the Duke of Sussex casually dressed in a pair of blue jeans, a khaki colored polo shirt, cap and protective face mask. EXd世界播

WFEF在Instagram上分享了一张苏塞克斯公爵休闲穿着蓝色牛仔裤、卡其色马球衫、帽子和防护口罩的照片。EXd世界播


The event took place just a short drive from where Meghan Markle grew up and where her mother Doria lives in the View Park-Windsor Hills area of Los Angeles, approximately 20 minutes away, in a large yellow-colored detached home. It neighbors Crenshaw, an area that has been scarred by gang violence. EXd世界播

这场活动距离梅根·马克尔(Meghan Markle)长大的地方和她的母亲多莉亚(Doria)居住的洛杉矶维景公园-温莎山地区(View Park-Windsor Hills)只有很短的车程,大约20分钟车程,在一栋黄色的独立大房子里。它毗邻克伦肖,这是一个被帮派暴力弄得伤痕累累的地区。EXd世界播

© 2016 世界播 www.shijiebobao.com 中国互联网举报中心 京ICP证140141号 鄂ICP备18018000号-1
违法和不良信息举报: